November 6, 2011

Dir en grey's gig in Budapest

I přes to, že tohle možná nebyla ta nejlepší doba vidět je..
I přes to, že starší Diru tvorba mě brala více...
I přes to, že jsem vstávala několik minut před vlakem, malovala se ve vlaku a vrátila se s pravou nohou několikrát větší než byla ta levá...
I přes všechny nástrahy cesty, horkého počasí, zákeřných Maďarek a nehorázné tlačenice..
I přes to, že jsem během prvních songů myslela, že to vzdám a odejdu někam dozadu než mě zabijí...
I přes to všechno..I've got to see them..FINALLY♥
A byl to šílený zážitek ... 


(a i když jsem právě sepsala jen hromadu nicneříkajících plků, nemohla jsem tady nezanechat alespoň malou zmínku...)

Also because I only realized at home, that I didn't thank properly to the person which made me enable to be there, I would like to again say thanks to her ♥

And also the others thanks to them I enjoyed it even more ♥ ...

2 comments: